2014. július 18., péntek

5.rész Best Friend and Party Time

Sziasztok! Újra itt. Sajnálom ezt a hosszas kihagyást de egyszerűen nem jött az ihlet. Tényleg nagyon sajnálom ezt az egészet. Megpróbálom most már bepótolni ezt a kimaradt időt és több részt hozni. Valószínűleg rendszeresen lesznek részek. Hát ez se lett a legjobb rész de remélem olvasható és megpróbálok fejlődni.



Gyorsan összepakoltam a ruháimat. Anyának írtam egy sms-t hogy visszamentem Londonba és puszilom meg a bátyámat is, aki persze hogy nem volt itthon. Hívtam egy taxit ami már itt is állt a ház előtt. Megfogtam a bőröndjeimet és lehurcoltam a nappaliba. A húgom is ott volt de nem egyedül. Ki mással ha nem Zayn-nel ült a kanapén. A húgom ijedten kapta rám a tekintetét de nem akartam a szemébe nézni ezért elfordítottam a fejem de rosszul tettem mivel megláttam azt amit sose akartam. Zayn csalódott és egyben lenéző pillantását. Sose akartam ezt érezni hogy lenéz engem. De jelen pillanatban nem értettem az egészet. Miért csalódott és miért néz le engem? Talán elhiszi amit írtak az újságokban? Miért is foglalkozok vele mikor már tudom hogy nem lehet az enyém hisz ő a húgomat szereti. Carol felpattant Zayn mellől és már csak azt vettem észre hogy szorosan ölel engem. Lefejtettem a karjait magamról. Ez nekem túl sok. Zayn pillantása és Carol hirtelen szeretete amit felém mutat. Nekem ez sok. Megfogtam a bőröndöket és kivittem a taxihoz. A sofőr segített berakni őket majd beszálltam a taxiba és az egyenesen Londonba vitt. Lehet önző vagyok amiért csak magammal törődök és gyáva vagyok amiért menekülök ahelyett hogy megoldanám a problémáim, de nem érdekel. Nem érdekel senki. A húgomat se értem. Azt hittem hogy azt az erős testvéri köteléket ami köztünk van nem tudja elszakítani senki, de egy valakinek sikerült. Zayn Malik-nak. A húgom pedig ugrik minden szavára akár egy jó pincsi. Ráadásul még lotyónak nevezett mikor ő nincs tisztában az érzéseivel. Miért engem vádol? Nem akarok velük foglalkozni kell egy kis kikapcsolódás amíg el nem kezdődik a Salute Tour. De ezeket az érzéseket meg kell beszélnem valakivel. Anyának nem mondhatom mert akkor kiderülne mit érzek Zayn iránt és a húgom valahogy de biztos hogy megtudja és nem akarom hogy még jobban utáljon, mert annak ellenére hogy összevesztünk még mindig ugyanúgy szeretem hisz a testvérem. A lányoknak pedig nem merem elmondani. Félek hogy másként gondolnának rám. Csak egy valaki maradt akinek elmondhatom. Katherine Spires. Az egyik legjobb barátnőm. Ő talán megért majd engem. 
-Kisasszony megérkeztünk.
-Ohh. Köszönöm.
Kiszálltunk segített kiszedni a bőröndjeimet és kifizettem. A ház ismét üres. Mint ahogy szokott lenni. 
Ház:
























Ismét visszatértem a jól megszokott birodalmamba. Felmentem a szobámba és gyorsan elpakoltam a ruháimat, majd felhívtam Katherine-t. Még volt egy bőröndöm és mire azzal is végeztem megjött Kath. Amint meglátott odarohant hozzám és jó szorosan megölelt és én is jól megszorongattam őt.
-Annyira hiányoztál Pezz. Igaz csak egy hétre mentél de akkor is nagyon hiányoztál.
-Te is nekem Kath. Nagyon nagyon hiányoztál.
-Mindent el kell mesélned ami történt.
-Mit szólnál ha elmennénk vásárolni meg tartanánk csajos napot és mindent elmesélek.?
-Na jó. Én benne vagyok.
Megfogtam a táskám és felvettem a cipőmet majd beszálltunk Kath kocsijába. Még szerencse hogy Kath-nek van kocsija és nem kell taxit hívni vagy gyalog menni. Bementünk a plázába de mielőtt nekiláttunk volna a vásárlásnak beültünk a Starbucks-ba vettünk egy kávét és egy sütit. A süti és a kávézás mellett elmeséltem mindent Kath-nek aki türelmesen végig hallgatott.
-Hát eléggé tartalmas egy hét volt ez.
-Hát igen.
-Figyelj a lányoknak is elkel mondanod. Igaz én megígértem hogy nem szólok semmit és nem is fogok de muszáj elmondanod nekik hisz a barátnőid. Nem fognak másképp gondolkodni rólad. Te akkor is a vidám bolondos Perrie Edwards maradsz számukra. Megérdemlik hogy elmond nekik ennyivel tartozol nekik és ráadásul ők szerintem mindent elmondanak neked.
-Igen igazad van. Elfogom nekik mondani csak félek hogy mi lesz a válaszuk és meg is lesznek haragudva rám hogy nem mondtam el nekik még azt se mi történt még egy évvel ezelőtt.
-Igen az biztos hogy egy kicsit haragudni fognak de megfogják érteni Pezz és visszatérve Zayn-re. Szerintem ő is még mindig ugyanazt érzi mint egy évvel ezelőtt. Szeret téged.
-Na ez nem igaz. Láttad volna hogy nézett rám. Még undorodott tőlem Kath. Ha szeretne nem így nézett volna rám. Pont ettől féltem hogy majd bekövetkezik ez hogy ő már nem talál méltónak magához. Hisz szerinted minek dobott egy évvel ezelőtt? Én totál bele voltam zúgva és ő ezt nagyon jól tudta, de mégis kihasznált nekiadtam mindenem Kath és csak ennyi volt a válasz nem voltál hozzám való és hogy te nem érsz fel hozzám. Mivel érdemeltem ezt ki Kath? Egy évig vele voltam. Számomra a mennyországot jelentette, de neki csak egy újabb strigula voltam.
-Emlékszel mikor én rájöttem hogy együtt vagytok Zayn-nel?
-Igen de ez most...
-Amikor ott voltatok nálam olyan nézéssel nézett rád mint ha bármi baj lenne akkor mozduljon és megvédhessen téged. Minden mozdulatodat figyelte Pezz. A karjai mindig olyan szorosan fogta a derekad hogy megtudjon védeni minden bajtól és az a szeretett teljes nézés amit mindig feléd küldött. Egyik barátodnál se láttam azt a szeretett teljes nézést mint Zayn-nél. A szemei ragyogtak Pezz amikor rád nézett és minden butaságodon nevetett.
-Kath akkor minek tette ezt velem ha szeretett?
-Ezt nem tudom de biztos van rá valamilyen magyarázat és....
-Nem erre nincs magyarázat Kath. Inkább hagyjuk. Elakarom őt felejteni. Elakarom Zayn Malikot egy életre felejteni.
-Na jó akkor ma kicsinosítalak téged és irány bulizni. Nincs reklamáció kötelező ma bulizni menni. Legalább én is felszedek magamnak valami pasit meg te is és nem lehet kifogásod mert most mondtad elakarod felejteni Zayn-t akkor viszont bulizni kell menni.
-Oké-oké.
-Ja és én vásárolok ma neked. Szóval azt veszed fel amit én mondok a buliba.
-Igen is parancsnok. Salute.
Kezdetét vette a ruha vadászat. Kath persze állandóan hülyéskedett így a kedvem is jobb lett és persze előjött belőlem a bolond Perrie. Mindenből viccet csináltunk de persze Kath megtalálta a megfelelő ruhákat.
Kath:

Perrie:
Persze én már azt hittem végeztünk is de Kath bevezetett a victoria's secret fehérnemű boltba.
-Kath ugye most csak viccelsz?
-Dehogy is. Azért megyünk hogy bulizzunk és neked pasit keríteni szóval mindent bele baby.
-Te dili vagy.
-Nem panaszkodik hanem elfogad és öltözik.
De persze Kath nem vett magának fehérneműt csak nekem. Nem értem. Én mikor azt mondtam hogy elfelejtem Zayn-t azt úgy értettem hogy csendben szenvedek nem pedig elmegyek bulizni és lefekszek egy vadidegen sráccal. Nem én nem erre vágyok hanem egy komoly kapcsolatra. De hát ezt már megígérem Kath-nek hogy elmegyek vele erre a bulira szóval nincs mit tenni. Talán így tényleg elfelejtem őt.
Megvettünk mindent ami a bulihoz szükséges és elmentünk hozzánk készülődni. Nekem a hajamat kivasaltuk ahogy Kath-nek is. Kisminkeltük magunkat felöltöztünk és már indultunk is a buliba. Nem kocsival jöttünk mert nem szerettük volna ha valamelyikünket is ittas vezetésért lecsuknák. A Funky Buddha-ba mentünk. Ismertem a helyet rengeteget voltunk a lányokkal ide bulizni. Hatalmas hely és nagyon dekoratív. A bejutással nem volt gond mert amint megláttak minket egyből beengedtek és nem kellett kint órákat várni míg beengednek. Ez az előnye ha ismert vagy.

Kath-ttel megrohamoztuk a bárpultot. Már elég sok ember volt bent mikor elkezdtünk inni. Egy kicsit frusztráló volt hogy rengeteg az ember de ahogy egyre többet ittam annál jobban oldódtam fel. Meghallottam Rihanna Pour It Up című zenéjét amit imádtam. Szólni akartam Kath-nek hogy menjünk táncolni de ő valami szőke hajú sráccal beszélgetett. Valahonnan ismerős volt de a sok piától nem tudtam beazonosítani. Magukra hagytam és elindultam be az ember tömegbe. Megálltam és elkezdtem a zene ritmusára tekerni a csípőmet. A pia valahogy rossz hatással van rám. A szám közepén lehetett mikor valaki megfogta a csípőmet és hátulról hozzám dörgölőzött. Éreztem hogy eléggé belehet indulva. Kicsit húztam még az agyát majd megfordultam de aki ott állt eléggé meglepett. Hiszen nem is számítottam rá hogy Zayn Malik is feltűnik a láthatáron.
Hát ennyi lenne mára remélem tetszett bár egy kicsit összecsapott munka lett.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó én várom a kövi részt! Imádom... Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi és nemsokára jön a következő rész :)

      Törlés
  2. "éreztem h eléggé be lehet indulva" o.O öö.. okés :DD ezért Mia megöl de nem gond xD és nem lett összecsapott munka mert remekül írsz csajszi ;)) a következő rész is legyen ilyen remek ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :D lehet hogy Mia megöl minket XDDDDDDD de oké és tényleg köszi :)

      Törlés
  3. Szia:)
    Már nagyon várom az új részt, remélem, nem sokára ki is kerül, de addig is... http://girlwithpurplelips-elena.blogspot.hu/2014/09/dij-1.html

    VálaszTörlés