2014. június 21., szombat

4.rész Hír

Újra itt. Sziasztok! Remélem tetszettek az eddigi részek és azt is remélem ez is tetszeni fog. Jó olvasást.


Mikor Harry elkezdte csókolni a nyakam még élveztem is,de mikor a számra akart adni csókot és belenéztem a szemébe nem őt láttam. Nem azt a zöld szempárt hanem azt a gyönyörű csokoládébarna szemet ami mindig is elvarázsolt. Mikor megcsókolt rájöttem hogy nagy hibát követnék el ha most megcsókolnám.
-Harry kérlek fejezzük be.
-Miért valami rosszul csinálok?
-Nem semmi csak én azt hiszem be vagyok egy kicsit csiccsentve és én nem vagyok ez az egy éjszaka híve és....
-Ne is folytasd valaki más már tetszik neked.
-Ezt meg honnan tudtad?
-Hát eddig csak sejtettem de kösz hogy bevallottad.
-Aj ne már.
-Nyugi csak vicc colt. Meg amúgy is megértelek lehet másnap megbántuk volna az egészet. De azért legjobb haverok lehetnénk.
-Oké.Legjobb haverok.
-De lassan muszáj indulnom hisz haza is kell érnem.
-Ugyan maradj csak nyugodtan hisz szakad az eső. Aludhatsz itt is vagy a vendégszobában is.
-Igazán kedves vagy Harry.
-Hisz ezt teszik a legjobb barátok nem?
-De igen.
Keresett nekem egy pólót, egy rövidnadrágot hogy ne a ruhámba kelljen aludnom és körbevezetett a házban. Bevezetett az ő szobájával szemben lévő vendégszobába.
-Tudod hogy ha kell bármi csak átjössz vagy átkiabálsz nekem és már ugrok is.
-Oké. Ígérem ha bármi van akkor kiálltok.
-Oké. Jó éjszakát!
-Neked is.
A szobából nyílt egy fürdőszoba ami hatalmas volt. Esküszöm nagyobb volt mint a szobám. Mikor felocsúdtam a csodálkozástól gyorsan lefürödtem és felvettem a ruhákat amit Harry adott. Amint befeküdtem az ágyba már el is nyomott az álom.
*Reggel*
Finom illatokra keltem reggel. A nap csodaszépen sütött és meleg is volt kint, ami nem igazán jellemző Angliára. Bementem a fürdőbe visszavettem a ruháimat és megfogtam Harry kölcsönvett ruháit,így indultam le a konyhába követve a finom illatot. Amint beértem láttam hogy Harry nekem háttal főz valamit. Halkan odalépkedtem hozzá majd...
-Booo..
-Basszus Perrie megijedtem.
-Bocsi de ha jobban belegondolok nem kérek bocsánatot.
-Igen biztos vagy benne?
-Igen.
-Na várj csak most adok neked.
Majd gyorsan elkezdtem szaladni Harryvel a nyomomban.Végig kergetett az udvaron majd be a házba ott is kergetőztünk az asztal körül majd elkezdtem a kanapé felé szaladni de Hazza ráugrott a hátamra és ráestünk a kanapéra.
-Harry nehéz vagy. Vedd le a nagy seggedet rólam.
-Hogy milyen? Kikérem magamnak igen is szexi seggem van.
-Nem nagy és nehéz.
-Na ezt azonnal vond vissza.
Majd elkezdett csikizni.
-Jó oké visszavonom csak hagyd abba.
-Mit vonsz vissza???
-Ne csináld már Harry tudod te.
-Nem én semmit sem tudok.
-Na jó neked szexi segged van.
-Oké megkímélem az életed.
-Nagyon hálás vagyok neked.
-Na gyere reggelizzünk.
Felhúzott a kanapéról majd bementünk az étkezőbe és leültünk reggelizni. Reggeli közben is rengeteg történetet meséltünk egymásnak és persze amin a legtöbbet nevettünk az a srácok bolondozásai. Harry mindenkiről mesélt persze ő nem tudhatta hogy Zayn-t már lassan 1 éve ismerem. Persze egyik srác se tudja mi történt ezelőtt egy évvel és jobb is ez így. 
-Figyelsz te rám Pezz?
-Hmm?? Mondtál valamit?
-Ja igen kb már vagy egy fél órája hozzád beszélek. De mint ha kínaiul beszélnék.
-Bocsi csak elgondolkoztam.
-És min ha szabad megtudnom?
-Semmi lényegre törő. Csak a lányokra gondoltam hogy hiányoznak.
-Tényleg bemutathatnál nekik Pezz.
-Azt felejtsd el Hazza és egyébként is mi ez a becenév?
-Ugyan már te hívhatsz Hazza-nak de én nem hívhatlak Pezz-nek?
-Oké akkor a becenevek maradhatnak,de a csajoknak akkor se foglak bemutatni.
-Miért nem ?
-Mert nem akarom hogy valamelyiknek ott udvarolgass.
-Ne már! Tudod hogy tiszták a szándékaim.
-Aha persze.
-Na lécci Pezz.
-Oké majd bemutatlak nekik.
-Szavadon foglak.
-Na akkor én megyek is köszi hogy itt aludhattam és hogy a barátom lettél.
-Ugyan nem kell köszönni egyébként arra gondoltam este elmehetnénk moziba de szigorúan baráti alapon és hívhatnánk a többieket is.
-Oké.Az jó lenne.
-Várj haza viszlek.
Gyorsan bepattantunk Harry kocsijába és elindultunk haza. Nem lakunk egymástól messze pedig este hosszúnak tűnt az út. Persze a ház amire azt hittem Harry háza kiderült hogy a srácokkal együtt vannak ott és ez ilyen nyaraló szerűség. De a srácok az este nem aludtak ott hanem elmentek valahova. Nem is értem. Biztos azt hitték hogy lesz közöttünk valami az este. Mondjuk lett is volna ha én nem állítom le Harry-t de nem bánom hogy így tettem és Hazz egy jó barátom lett.
-Köszi hogy haza hoztál.
-Nincs mit.
-Nem akarsz bejönni?
-Végül is úgy sincs jobb dolgom.
-Remek.
Kiszálltunk az autóból majd a ház felé vettük az irányt. Beérve a házba levettük a cipőnket és a szobámba indultunk.Beérve kivettem valami kényelmesebb ruhát és bevonultam a fürdőszobába.
Halottam ahogy nyitódik a bejárati ajtó biztos megjöttek anyáék.
-Gyere menjünk le.
Lementünk Hazza-val ahol egy igen dühös húgit találtunk
-Majd akkor este.
-Oké.Szia Harry.
-Hello.SZia Carol.
-Szia Harry.
Amint Harry kilépett az ajtón a húgom dühösen fordult felém.
-Mégis hogy képzelted ezt?
-Mi a baj? Azt se tudom miről hadoválsz.
-Oh ne hogy már előadd itt nekem a kis ártatlan bárány szerepét.
-Elmagyaráznád nekem hogy mi bajod van?
-Inkább magyarázd meg ezt te.
Majd felém dobott egy újságot. Gyorsan a kezem közé vettem és nem értettem.
-Mit kéne nekem megmagyaráznom azon hogy Angelina Joli miért műtette meg magát.
-Nem azt. Hanem ami a másik oldalt van.
Amikor átlapoztam a másik oldalra megijedtem hiszen rólam Zayn-ről és Harry-ről volt szó.

-Ezt te sem hiszed el ugye?
-Szerinted mit gondoljak hogy a pasim téged ölelget eléggé feltűnően és úgy mosolyogsz rajta mint ha egy colgate total reklám lenne. 1000 wattos mosollyal mint ha szerelmes lennél Zayn-be és tényleg úgy néztek ki rajta mint egy szerelmes pár. A másik meg Harry? Ez most komoly? Te tényleg becsavarodtál? Mit akarsz egy át talán  tőle? Hmm? Őt is tönkre akarod tenni? Vagy mi?
-Na álljon meg a menet. Azt még megértem hogy kibuksz Zayn miatt de csak be voltunk rúgva és csak haverok vagyunk ő téged szeret. De Harry-hez mi közöd van? És mi ez az őt is tönkre akarom tenni dolog? Fejedbe szállt a hírnév húgi ? Mert nem hiszem hogy Harry a pasid hogy közöd legyen hozzá és ráadásul nem feküdtünk le eldöntöttük hogy haverok leszünk ennyi. Meg ma estére azt terveztük hogy közösen mindannyian elmegyünk moziba. Egy baráti estre. De most már nincs kedvem hozzá hogy a húgom azt higgye rólam hogy egy olcsó lotyó vagyok. Hát köszi szépen. Meg tudod mit ideje lenne már eldöntened hogy kit szeretsz Harry-t vagy Zayn-t.
Majd az ordítozást abbahagyva felszaladtam a szobámba. Magamra zártam az ajtót és kiszedtem a bőröndömet a szekrény aljából. Elkezdtem összeszedni az összes ruhát amit hoztam magammal és elkezdtem befele pakolni a bőröndbe. Muszáj hazamennem Londonba. Elkel egy  időre felejtenem Zayn-t és a húgom idiótaságait és erre a lányokkal való beszélgetés lesz a gyógyír.
Hát ennyi lenne mára. Remélem tetszett. 

4 megjegyzés:

  1. xXD "colgate total reklám. 1000 wattos mosollyal" :'D őrült vagy Bella drága xD

    VálaszTörlés
  2. Jajj, úgy imádtam!! Hozz gyorsan kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké és köszi. :) nemsokára hozom a következő részt. :)

      Törlés