2014. június 14., szombat

3.rész Buli és Harry

Sziasztok! Újra itt. Bocsi az előző rész tudom nem lett olyan jó és rövid is lett de most hoztam nektek egy hosszabb részt. Remélem tetszeni fog és van még egy jó hír. Nyári szünet van!!!! Ez az :D

Nem Zayn kocsijával mentünk hanem hívtunk egy taxit. Persze Zayn azt mondta felesleges hívnunk taxit mikor el tud ő is vinni minket. Carol meg rávágta hogy neked is jár néha egy kis szórakozás. Hát így kerültünk a buli elé. A biztonsági őr amikor meglátott minket egyből beengedett. Csodálkoztam is rajta de utána rájöttem hogy híresek vagyunk és persze gondolom Zayn lezsírozott mindent a biztonsági őrrel. Elindultunk a srácok keresésére és meg is találtuk őket az egyik pubnál.
-Sziasztok srácok.
-Szia haver és sziasztok lányok.
Mindenki sorba jött bemutatkozni és persze jót nevettem rajtuk mikor azon veszekedtek ki köszönjön előbb. Ezt a vitát eldöntötte a göndör hajú srác akinek már meg is tudtam a nevét.
-Helló. Harry Styles.-erre pedig megpuszilta a kezem.
-Én pedig Perrie Edwards és a húgom pedig ...
-Igen tudom ki szia Carol.
-Szia Harry.
A többiek is egymás után jöttek bemutatkozni. Így már mindenkit ismertem. Mondjuk nem mint ha nem tudtam volna hogy kik ők. Hisz a híres One Direction-t ki nem ismerné?! Harry-vel elkezdtünk beszélgetni és nagy meglepetést okozott. Hisz nem olyan amilyennek az újságok beállítják. Nem egy szoknyapecér, na jó igaz hogy imádja a nőket, de ő maga mondta hogy rég nem erre vágyik hanem egy normális barátnőre, aki szereti őt és oda figyel rá. De persze bevallotta hogy ilyen lányt nehéz találni. Főleg hogy nem tudhatja ki a hírneve miatt szereti vagy önmagáért. Az egyszerű Harry Styles-ért. Ahogy többet beszélgettünk és mondtunk el egymásról annál jobban ismertük meg a másikat. Rájöttünk hogy sok közös dolog van ami érdekel minket. A fiúkkal is beszélgettem és rá kellett jönnöm hogy ők tényleg ennyire dilik. Nagyon sokat nevettem velük. Aztán megjelent egy nagyon szép csokoládébarna hajú lány és egy kreol bőrű gyönyörű lány.
 -Helló. Az én nevem Eleanor Calder.
-Szia az én nevem Danielle Peazer.
-Sziasztok az én nevem pedig Perrie Edwards.
-Igen tudjuk.
Tehát megtudtam hogy a két szép lány a gyönyörű csokoládébarna hajú lány Eleanor és a kreolbőrű gyönyörű lány pedig Danielle és a fiúk barátnői. Név szerint Louis és Liam. Agyon kedves lányok és igen szépek. Én pedig elbújhatok mellettük. 
-Na csajok buli van.
A srácok kiáltozását szerintem a buliban mindenki hallotta. Elmentek piáért de persze meg se kérdeztek minket milyet szeretnénk. Carol is velük ment hogy azért valami gyengét is hozzanak. Addig a lányokkal levettük a kabátjainkat és észrevettük hogy pár lány integet nekünk. Egyből rájöttünk hogy rajongók és vissza is integettünk nekik. Kérték hogy álljunk be hárman egy kép erejéig. Persze nem akartunk bunkók lenni ezért gyorsan beálltunk egy képre és tőlem még autó grammot is kértek. Gyorsan aláírtam a posztert amit fogalmam sincs honnan szedtek elő és egy át talán minek hordják maguknál?!

De nem is volt időm olyan sokáig gondolkozni rajta mivel a srácok már vissza is tértek mindenféle színes itallal amiknek a nevét nem is ismertem.



Még nem ittam ilyet de az biztos hogy nem gyengék.
-Nem azt mondtátok hogy hoztok gyengét is?
-Mi ilyet nem mondtunk. Azt Carol mondta de ő nem hozott.
-Most miért néztek rám hiába mondtam neki hogy ne hozzanak olyan erőset nem hallgattak rám.
-Na csajok ma bulizunk ez igazán kijár nekünk.
-Na jó de csak egyet.
-Koccintsunk hogy együtt a csapat és ma egy jót fogunk bulizni.
Persze hogy abból az egyből nem egy lett hanem több. Már szinte mindenki be volt állva és még csak a buli elején jártunk. Zayn-nel ketten mentünk el inni valóért mert már elfogyott. Amikor oda értünk a pulthoz és megrendeltük a piát pár rajongó oda jött hozzánk és közös képet kértek tőlünk. Meg is csináltuk de volt egy furcsa kérésük hogy csak ketten legyünk rajta a képen. Jó annyira nem volt furcsa hisz volt bennünk egy kicsi így annyira nem zavart minket. Inkább az volt a furcsa mikor Zayn úgy ölelt meg mint ha együtt járnánk és adott egy puszit az arcomra. Én pedig úgy mosolyogtam rajta mint egy vadalma. Mint ha szerelmesek lennénk egymásba. Ami rossz volt benne hogy a szívem úgy kalimpált mint régen. Akkor mikor szerettem őt.

Gyorsan elengedtük egymást és vittük is az innivalót. Mindenki elvette az ő adagját és egy húzásra megittuk. Aztán megszólalt Route 94 My Love című zenéje és mindenki a táncparkettre ment csak én és Harry maradtunk ott.
-Táncolunk?
-Hát persze.
Harry megfogta a kezem és a táncparkettre vezetett. Elkezdtünk táncolni később már azt vettem észre hogy a derekamat fogja és úgy simulunk egymáshoz. Egymás szemébe néztünk és Harry egyre és egyre közelebb ért míg végül ajkait megéreztem az enyémen. A testem lángba borult ahogy elkezdtünk csókolózni.
-Menjünk fel hozzám.
-Rendben.
Még mindig hatása alatt voltam a csóknak és szerintem az ital. Felvettük a kabátunkat és együtt távoztunk a szórakozóhelyről egyenesen Harry háza felé vettük az irányt.
Mikor oda értünk Harry házához váratlanul elkezdett szakadni az eső. Nevetve berohantunk a házba. Bent levettük a kabátunkat és a cipőnket. Harry bevezetett a nappaliba és ő elment csinálni egy kis forró csokit. Amíg ő a forrócsokit csinálta én körbenéztem a házban. Hatalmas volt és gyönyörű. A falakon családi képek és festmények. Persze megnéztem a szobákat is míg végül a folyosó végén megtaláltam Harry szobáját. Hogy honnan tudtam hogy az ő szobája? Tipikus fiús szoba ha le kéne írnom. Pár ruhája a földön vagy a kanapén volt. Kissé megijedtem mikor kezeket éreztem a derekam körül.
-Tetszik ez a szoba.-én.
-Szerintem is jó és még az ágy is kényelmes.
-Ezt vegyem célzásnak.
-Veheted annak.
Aztán elkezdte csókolgatni a nyakam majd szembefordított magával és megcsókolt. Újra éreztem a tüzet a testemben. Akartam őt pedig én nem vagyok ilyen hogy az első éjszaka oda adom valakinek magam, de ahogy csókolt nem érdekelt semmi mindent elfelejtettem még Zayn-t is akiért úgy bolondulok. Elkezdett az ágy felé tolni majd váratlanul megállt.
-Biztos hogy akarod ezt?
-Teljes mértékig.
Aztán ledöntött az ágyra és úgy csókolt tovább.
Hát ennyi lenne mára remélem tetszett és várom a véleményeiteket.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi :) és nem sokára hozom a következő részt.

      Törlés
  2. azta xD soha nem ittál még Jack Daniels-et sem? :'DD egyébként bármibe fogadtam volna h Harryvel khm... na érted.. imádoooom <33

    VálaszTörlés