2014. június 8., vasárnap

1.rész Váratlan vendég

Sziasztok! Hát itt lenne a következő rész. Remélem tetszeni fog nektek. Jó olvasást!


Ma fejeztük be a Salute című dalunk videóklipp forgatását. Eszméletlenül imádtam a forgatást. A ruhák,díszletek és a tánc mellé párosult egy eszméletlen jó szám. Na jó most nem akarok egoista lenni de ami jó az jó. De amint vége lett a forgatásnak és elindultam visszaöltözni megint eszembe jutott ő. Ő aki mindent megváltoztatott. Hiába foglalkozok mással nem tudom elfeledni őt. A csokoládébarna szemeit amivel megbabonázott,a hibátlan ajkait ami szerelmes szavakat suttogott. Újra hatalmába kerített ez a rossz érzés. Akárhányszor rá gondolok a szívem kezd szét esni hogy nincs mellettem és az a bizonyos tőr,ami a szívembe fúródott egyre nagyobb sebeket hagy maga után. Félek ha ez így folytatódik akkor egyhamar beleőrülök ebbe az egészbe. A lányok persze próbálnak folyamatosan jobb kedvre deríteni és néha sikerül is egy ideig elfelejtenem de amikor nincs senki velem mindig eszembe jut. 
-Perrie minden rendben?-Jade.
-Hát persze.
-Ugye nem megint ő jutott eszedbe?-lányok.
-De igen.
-Miért nem mondod el ki az talán könnyebb lenne elfelejtened őt ha beszélsz róla.
-Nem szeretném. Egyszerűen a nevét sem bírom kiejteni. Fáj hogy nincs mellettem és ha a nevét kiejtem még nagyobb fájdalmat érzek.
-Perrie tudod mit ha beszélni akarsz róla mi meghallgatunk,de most öltözz át és megtervezzük a turné állomásokat utána pedig elmegyünk tartunk egy csajos napot mielőtt haza utazol.
-Oké rendben.
Gyorsan az öltöző felé vettem az irányt és átöltöztem.
 Amint kész lettem megkerestem a csajokat.Persze ők már javába elkezdték a helyszíneket válogatni. Miközben válogattunk természetesen nem maradhattak el a poénok sem.Persze lefotóztunk párat és fel is töltöttük twiterre. Még videót is csináltunk amit szintén feltöltöttünk.




Amint befejeztük a helyszínek megtervezését és ökörködést elindultunk vásárolni.





Rengeteg ruhát vásároltunk és persze anyáéknak is vettem valami ajándékot ha már haza utazom.
-Na csajok köszi a vásárlást és hogy így felvidítottatok és tényleg eszembe se jutott ő. Hiányozni fogtok ezen az egy héten.
-Te is vigyázz magadra és üdvözöljük anyukádat és a húgodat.
-Meg lesz. Sziasztok!
Megöleltük egymást és a bőröndömet beraktam a taxi csomagtartójába.Majd beszálltam a taxiba és elindultunk haza.Amint haza értem anya már kint állt a ház előtt. Kiszedtem a csomagomat hátulról, kifizettem a taxit és utána rögtön anya karjaiba rohantam.Annyira hiányzott már hogy az hihetetlen. Minden egyes nap telefonon tartottuk a kapcsolatot és persze skype-oltunk de ez nem ugyanaz. Itt végre érezhetem a biztonságos, szeretett teljes karok ölelését. Mindig megnyugvást találtam a karjaiban.
-Na gyere be a kedvencedet főztem.
-Szeretlek anya de nagyon.
-Én is kicsim,de pakoljuk ki a ruhádat. Addigra talán a húgodék is megjönnek.
-Hogyhogy? Azt hittem itthon van és kivel jön?
-Ott aludt a barátjánál és vele együtt jön haza.
-Na végre a húgi bepasizott. Ajj annyira örülök neki. Remélem nem valami idiótával jött össze megint mint az eddigiek.
-Dehogy is nagyon rendes srác.
Míg ezeket megvitattuk kipakoltunk a bőröndből és meg is terítettük az asztalt. Már csak a húgomra és az  újdonsült  pasijára vártunk.
-Sziasztok. Megjöttünk.
-Szia kicsim.
-Szia húgi és .....
-Zayn?????
Hát ennyi lenne. Remélem tetszik. Várom a véleményeiteket puszi. :*

3 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!! :)) ez de durva.. :))) imádom ezt a blogot, a fejlécet mindent:DDD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :P ♥ alig várom hogy a te blogodat olvashassam :P

      Törlés
  2. Hali!:) Ennek a blognak van egy előző részei is vagy egyből így kezdődik? Amúgy végig olvastam mindegyiket,csak nem tudtam,hogy melyikhez írjak.A lényeg,hogy nagyon jó!Ügyes vagy,csak így tovább!:)

    VálaszTörlés