2014. június 12., csütörtök

2.rész Vásárlási láz

Sziasztok! Újra itt. Bocsi a késésért. Remélem tetszeni fog nektek ez a rész is. :P Nem akarok nagyon szövegelni tehát jöjjön a második rész. 


Itt állt előttem. Lassan egy éve nem láttam de nagyon megváltozott. Kicsit borostás arca még férfiasabbá tette őt és azok az igéző szemek. Na várjunk csak. Miről beszélek én. Ki kell vernem őt a fejemből hisz elvégre ő a húgom pasija és ahogy észrevettem eléggé jól megvannak egymással.
-Szia Perrie rég találkoztunk.-Zayn.
-Igen rég volt.
-Ti ismeritek egymást?-húgom.
-Jó hogy hisz mindketten híresek vagyunk de nem emiatt hanem mert közös baráti társaságunk van és tavaly nyáron mutattak be egymásnak minket. 
-De volt köztetek valami?-Carol.
-Nem volt semmi.- szólaltunk meg egyszerre Zayn-nel. Anyának is feltűnt hogy túl hamar rávágtuk hogy nem.
Egy a baj. Anya ismer mint a tenyerét és egyből feltűnt neki hogy hazudok Carol-nak. Nem mondhatom el a húgomnak hogy mi volt. Félek összetörne. Örülök neki hogy lett egy barátja de miért pont Zayn?! Átfogja verni őt.
-Na fiatalok ne csak ácsorogjunk itt hanem menjünk együnk.
Mind az étkezőbe mentünk és anya ahogy ígérte a kedvencemet csinálta. Olyan finom volt hogy mindenki két pofára tömte magát. Aztán átvonultunk a nappaliba és beszélgettünk. Zayn persze sokat mesélt magáról anyának. Az összes dolgot tudtam róla. Minden gyerekkori csíntevéseit, a fiúkkal való bolondozásokat. Ismerem minden porcikáját. Vajon ő is érez irántam még valamit? Vagy már nem is gondol rám? Aj Pezz mit gondoltál hát persze hogy nem szeret hisz csak kihasznált. Nőj már fel végre és felejtsd el őt. Ő a húgodat szereti és nem téged ideje túl lépni rajta. Szerezz be te is egy pasit. Ezt fogom tenni ma elmegyek bulizni. De mivel nincs egy göncöm se ezért kénytelen vagyok elmenni vásárolni.
-Anya én elmegyek vásárolni.Gondoltam este elmegyek bulizni.
-Rendben menj csak.
-Pezz várj megyünk mi is. Nem baj ha mi is elmegyünk veled vásárolni és később majd bulizni? Mi is szerettünk volna kimozdulni.-Carol.
-Rendben. Gyertek.
Zayn persze nem akarta hogy gyalogoljunk ezért az ő kocsijával mentünk. Amint oda értünk a plázába a húgom húzta maga után Zaynt. Ezen persze jót nevettem ahogy Zayn hátranézett és egy segélykérős fejet vágott. Persze én csak megráztam a fejem hogy magára van utalva. Na jó azért sajnálom egy kicsit hisz a húgom néha túlzásba viszi a vásárlást. De amiben irigylem hogy rengeteget eszik és mégsem hízik meg. Megpróbáltam utánuk sietni nehogy szegény Carol megölje Zayn-t.  Amikor befordultam az egyik üzletbe pont megtaláltam Carolékat. De a látvány ami ott fogadott eléggé vicces volt. Nem tudtam megállni hogy ne nevessem el magam. Zayn rengeteg ruhával a kezében nagyon vicces látvány volt. A húgom már be is fogta őt munkára. A hangos nevetésem persze Zayn-nek nem tetszett. Pár rajongó észre vett minket és autó grammot  kértek tőlünk meg persze pár képet is csináltunk.





 Persze megláttam a srácok karton másolatát és gondoltam nem hagyhatom ki csináltam egy képet.
Gyorsan megvettem a ruhát amit a bulin fogok viselni majd megvártam Carolékat és indultunk haza készülődni. Zayn mondta hogy a srácok is itt vannak ezért majd a bárban találkozunk velük. Én amikor felmentem a szobába eldöntöttem hogy lilásra festem ma a hajam. Persze ez ha hazajöttem ki is mosható a hajamból szóval nem aggódom. Gyorsan megfürödtem anyának szóltam hogy segítsen megcsinálni a hajam. Amint kész lettem gyorsan felöltöztem.

  Lementem és láttam hogy csak Zayn ül a kanapén.
-Szia Carol?
-Szia még öltözik.
-Értem.
-Figyi ami történt az....
-Na mit csináltok gyerekek irány a parti. -Carol.
Tudom hogy eléggé rövid lett és a befejezés sem a legjobb de azért remélem olvasható volt. Várom a véleményeiteket.

2 megjegyzés:

  1. huh.. lila haj :DD és Zayn <3 (ezt ne mond el miának h ezt mondom) de awn.. :)) <3 de édes <3 3:)

    VálaszTörlés
  2. oké nem mondom neki :P köszi :D

    VálaszTörlés